Becsület Napja 2011: Leróttuk kegyeletünket!

A Pax Hungarica Mozgalom, a Nemzeti Forradalmi Párt, és számos más nemzeti szervezet a hatósági zaklatások, igazoltatások ellenére sikeresen meg tudta tartani megemlékezését, s mindezt együtt, közösen. Részletes beszámolóval hamarosan jelentkezünk...



 

Testvérek, bajtársak! A Pax Hungarica Mozgalom Becsület Napja megemlékezése a hatósági tiltások, gáncsoskodások ellenére mégis meg lesz tartva a holnapi nap folyamán! A gyülekező helye és ideje: 2011. február 12., Újpest központ 3-as metro végállomása, 13:30 és 14:00 között! Minden megemlékezni vágyót szeretettel várunk!



 

"Minden mozgalom olyan erős, amilyen ellenhatást tud önmaga ellen kiváltani" - jelentette ki Szálasi Ferenc előbb a börtön, majd a bitófa árnyékában. A helyzet azóta sem változott. Február 10-én reggel kaptuk a hírt, miszerint a 2011-es Becsület Napjának otthont adó magánterület tulajdonosa, az érvényes bérleti szerződés ellenére, alig 48 órával a tervezett rendezvény előtt visszalépett, így - mivel 48 óra alatt, majd tucatnyi rendőrségi tiltással, több, a hatalom által gondosan megfenyegetett intézmény tulajdonossal a hátunk mögött - új helyszínt biztosítani már nem tudunk. Don Pintér már előre jelezte, hogy a rendezvényt semmilyen formában nem engedik megtartani, s ezt az egy ígéretét - szemben mondjuk a "két hét alatt helyreállítjuk a közbiztonságot" tartalmúval - úgy látszik sikerült betartania. Bár a 8 éves szociálliberális kurzusnak sem voltunk éppen a szíve csücske, ők legalább a látszatra ügyeltek, és talán volt bennük annyi jóérzés, hogy nem Tasnádi Pétert kérték fel belügyminiszternek. Ma viszont már a látszat sem számít, csak a "kétharmad", ha esik, ha fúj, mindenre mindenre ez a válasz.

A Pax Hungarica Mozgalom nem szándékozik a rendezvényen esetleg résztvevő barátaink, bajtársaink biztonságát, testi épségét egy bejelentés nélküli rendezvény megtartásával kockára tenni, - hiszen a hatalom éppen egy ilyen magas labdára vár, hogy az ellenállással leszámolhasson - ezért a rendezvény a megszokott formában idén nem lesz megtartva. A helyzetet tudomásul vesszük, de nem felejtünk.

Arra kérjük minden tagunkat és barátunkat, hogy vagy bármely erre a hétvégére meghirdetett emléktúrán, vagy amennyiben lakóhelye környékén lesz Budapest védőiről megemlékezés, akkor azon vegyen részt, illetve február 11-én este 8 órakor (1945. február 11-én 8 órakor indult a hadművelet) valamely temetőben, világháborús emlékműnél gyújtson egy gyertyát a hősök emlékezetére. Legyen ez a gyertyaláng az illegitim, tulajdon törvényein is túllépő likudista hatalom elleni néma tiltakozás, az ellenállás szimbóluma.

Domokos Endre János
PHM vezető


Korábban írtuk:

Tisztelt megemlékezni vágyók, bajtársak!

A Becsület Napja megemlékezés gyülekezési helye Budapesten, a hűvösvölgyi villamos végállomáson lesz február 12-én, délelőtt 10.45 és 11.15 között.

Felhívjuk a figyelmet az alábbiakra:

• A demokrácia rozsdás gépezete ismét hazafiak vérére szomjazik. A rendezvényt kiemelt nemzetközi figyelem követi, ennek megfelelően fokozott hatósági zaklatás veszélye fenyegeti (a fülkeforradalmi kormány véres megtorlást helyezett kilátásba mindenkivel szemben, aki a legcsekélyebb mértékben is felül a provokációknak, vagy ilyesmit tervez). Ezért a rendezők nem fogják tolerálni a rendőri alkalmazottakkal szembeni indokolatlan szóváltást és egyéb, konfliktuskereső magatartást.
• A járókelőkkel, valamint a tömegközlekedési járműveken utazókkal legyünk udvariasak, ne adjunk okot a megbotránkozásra!
• Tartózkodni a gyülekező ideje alatt kizárólag a járdán szabad, a rendezők iránymutatásainak, utasításainak ellentmondani tilos!
• A késők a rendezvényről végérvényesen lemaradnak! E tekintetben nálunk nincs tolerancia, panasztételi jog érvényesítése az erre kijelölt (?) ombudsmannál lehetséges!
• Lehetőleg mindenki két darab érvényes BKV-jeggyel (vagy bérlettel) érkezzen a helyszínre, mert számítani lehet a BKV-járatokon jegyellenőrzésre (a közterület-felügyelő hivatalos személy, aki igazoltathat).
• Mindenki hozzon magával 500 forintot a csoportos utazás igénybevétele céljából (a különutas megoldások szóba sem jöhetnek, csak ha a rendezők máshogy nem döntenek).
• A Hűvösvölgyi út mellett található autóparkoló férőhelyei korlátozottak, lehetőleg mindenki válassza a tömegközlekedést az odaérkezésnél.
• Mivel számítani lehet a hatóságok részéről ruházat-átvizsgálásra, ezért közbiztonságra veszélyes eszközt, tiltott „önkényuralmi" jelképet tartalmazó ruhadarabokat ne viseljen senki, mert biztos, hogy előállítják.
• Személyi igazolvány, lakcímkártya (vagy útlevél) mindenkinél legyen, ennek hiányában is számítani lehet a rendőri vegzálásra.
• A megemlékezés délben kezdődik és körülbelül délután kettő órakor ér véget. A városközpontba való visszautazás feltehetőleg 30-45 percet vesz igénybe.
• A szertartás helyszínén kizárólag a kitartas.hu és a szentkoronaradio.com sajtósai készíthetnek kép- és videófelvételeket (ez vonatkozik a mobiltelefonok ezirányú használatára is), mindenki másnak tilos, és a rendezvény területéről való eltávolítást vonja maga után! 

Fentiek figyelembevételét köszönik: a szervezők

Térképes segítség:


Nagyobb méretért kattintson IDE!

Manapság kevés olyan nyilvános megemlékezés, rendezvény akad, amin teljes egyetértéssel és határozottsággal vehet részt az, aki jobboldali beállítottságú embernek vallja magát, és azt komolyan is gondolja. Ám van egy esemény, amelynek emlékezetben tartása - bár történelmi szempontból is kiemelkedő jelentősséggel bír - jóval túlterjed a történelmi szerepén. Mindez a Magyar Apostoli Királyság ellenséges hatalom általi teljes, és a mai napig terjedő hatású elfoglalása előtt történt. Éppen ezért példát mutatva kiemelkedik a mai általánosan elterjedt hazugságok és idiótaságok ingoványos köréből. Ez az esemény az, amikor a kommunista hatalom ellen Budapestet már több hónapja védő sereg maradványai megmutatták, mi a becsülettel és tartással járható és járandó út: a végsőkig tartó harc folytatása azzal az ellenséggel szemben, amellyel megalkudni soha nem lehet. Erről a hősi tettről emlékeznek meg a Becsület napján.

2011. februárjában lesz a hatvanhatodik évfordulója annak a legendás haditettnek, mely úgy vonult be a történelembe, mint a budavári kitörés hadművelet. A Pax Hungarica Mozgalom több nemzeti szervezettel karöltve hajt fejet a kitörés hősei előtt. A megemlékezést Budapesten fogják megrendezni, de biztonsági okokból a pontos helyszínt csak néhány nappal a rendezvény előtt hozzuk nyilvánosságra. Kérjük olvasóinkat, folyamatosan figyeljék hírportálunkat!

A rendezvényen felszólalnak:

- Domokos Endre János - a Pax Hungarica Mozgalom vezetője

- Lantos János - a Pax Hungarica Mozgalom kecskeméti csoportvezetője

- Toroczkai László - a Hatvannégy Vármegye Ifjúsági Mozgalom elnöke

- Incze Béla - a Hatvannégy Vármegye Ifjúsági Mozgalom budapesti elnöke

- Tyirityán Zsolt - a Betyársereg szóvivője

Kitartás.hu

Hozzászólások

Ott leszünk! KITARTÁS!

Ott leszünk! KITARTÁS!

tízszer

Tízszer hallgattam meg a dalt, és fojt a könnyem

,és a lelkem fennen megerősödve szárnyalt..! KITARTÁS !

Íme egy zsidó blog

Íme egy zsidó blog ..

..mostanság ezt is lehet !

Szerintetek mit jelent a Semjén Zsolti keresztf*szult köre???

 

http://hiphophittan.freeblog.hu/

 

Nagyszerű kép

Nagyszerű a kép!

Örök dicsőség a hősöknek!

Becsület Napja 2011

Tisztelett a Hösöknek!     Kitartás!

-

A Kitörés élő példája az igazi becsületes európai katonaszellemnek! Nem holmi vörös rablóbanda, vagy amerikai siserehad, hanem FEHÉR, EURÓPAI KATONÁK! A római legionáriusok és a keresztes vitézek után az SS és más európai hadseregek méltón megvédték EVROPA katonai becsületét!

Dicsőség a Hősöknek!

http://www.youtube.com/watch?v=nNjtbqBMQJI

Kitartás! Éljen a Győzelem!

Rómaiak?

Nem igazán értem az állásfoglalásodat. A rómaiak, mint "Európa katonai becsületének megvédői"? Mert javarészt kik ellen is hadakoztak? Csak nem szabad európaiak ellen??

A római birodalom a mai, aljasabb és "kifinomultabb" módszerekkel dolgozó és egyre csak épülő "Új Világrend" elődjének tekinthető. Agresszív imperialisták voltak, szabad (köztük európai!) népek leigázói. A pergamoni uralkodón kívül ki hívta őket saját földjére? Tudtommal senki. Egyébként pedig semmiféle nagy Európa-eszményük nem volt, egyszerűen önmagukat akarták mindenkire ráerőszakolni. Csak a kereszténység államvallássá tétele után kapott a terjeszkedés új ideológiai alapot, de az nem sokkal a birodalom széthullása előtt volt. Nem értem, hogy még ha egy birodalom, vagy akármilyen nemzetfeletti szerveződés általunk kívánatosnak tartott elveken alapszik is, hogy lehet önként és dalolva alávetni magunkat - vagy a te esetedben a múltat szemlélve ilyen viselkedést kívánatosnak tartani. Vagy te, mondjuk mint szabad gall, mégis küzdöttél volna a megszálló római hadak ellen?

Ez a nézet nagyjából a

Ez a nézet nagyjából a marxista történelemoktatásnak felel meg. De nem csak a marxisták, a zsidók is gyűlölték a rómaiakat (a régi európai birodalmak vezetői mind hülyék voltak, persze, tudjuk....). Fehér európaiak ellen hadakoztak? 2000 év múltán a németeket is könnyen érhetné ilyen rágalom (háború Franciaország, Lengyelország, Oroszország, Jugoszlávia, etc. ellen). Honnan tudod hogy az ókori Róma idején nem-e léteztek hasonló indokok? Vagy csak könnyen egy vállrándítással elintézed hogy "biztos nem"? A gallok elég falsch példa, Galliában a római uralom nagyobb jólétet és biztonságot teremtett, mint amire a törzsi szétszakítottság valaha is képes volt. A római hódítás pedig sehol nem hozta a rómaiak kitelepülését, Galliában gallok voltak a provincia vezetői, Germániában germánok, ahogy Pannoniában is az őslakosok közül került ki rendre a kormányzó és a nemesség java része. Hogy lehettek "agresszív imperialisták" ha nem is volt imperializmus, mivel az imperialuzmus újkori fogalom?! Esetleg hegypártiak vagy jakobinusok nem voltak (vagy egyéb újkori mozgalmak hívei)? Nem érted egy birodalmi kormányzat alá hogy lehet magunk alávetni? Nyilván akkor azt sem értetted volna ha mondjuk pár évszázaddal/évezreddel ezelőtt élsz, hogy a szabad harcos törzsek hogy képesek egyetlen Árpád nevű "önkényúr" alá vetni magukat...Nemde? A rómaiakra való utalás terén pedig nézz utána dolgoknak inkább! A német-római birodalom a hajdani római birodalom örököse volt, I. birodalom néven, amiből aztán a II. birodalom (1871-1918), majd a III. birodalom is lett. Kontinuitás, semmi több. Külsőségeiben is egy az egyben római mintákat másolt Hitler sok esetben, nem is titkolva, hogy nagyra becsülte a rómaiakat! A rómaiakról nem holliwoody szenny-filmekből kellene tájékozódni! Az úgynevezett római-germán szembenállás mítoszán Hitler nevetett a legnagyobbat, Augustus korában a császári testőrség már tiszta germán volt, a germánok első szabadsághőse, Arminius is római lovagként kezdte. Hogy nekünk magyaroknak ehhez semmi küzünk? Ja, tényleg, akkor "pfújj Waffen SS" nem? Az sem volt magyar, elvégre. (remélem ezt az utolsó mondatot senki nem veszi komolyan - IRÓNIA)

Válasz

Szóval szerinted az én nézetem nagyjából a marxista történelemoktatásnak felel meg. Igen, az agresszív terjeszkedés elítélése "nyilván" marxista elv. A párhuzam annál is abszurdabb, hiszen - még ha ezt a diákokkal "elfelejtették" is közölni - a bolsevisták is legszívesebben az egész világot leigázták volna, megteremtve a "nagy proletár világdiktatúrát". Persze felszabadulásnak nyilvánították volna mindenhol, hogy könnyebben emészthető legyen az idegen uralom ténye. A rómaiak legalább nem hülyítették a legyőzött népeket ilyesmivel.

Azt a megállapítást, hogy a zsidók is gyűlölték a rómaiakat, nem tudom minek szántad. Érvnek mindenesetre nevetségesen szánalmas lenne: gondolom te is tisztában vagy azzal, hogy a zsidók minden gojt gyűlöltek/gyűlölnek... Úgyhogy ezt figyelmen kívül is hagyom. De az "ellenségem ellensége a barátom" elv akkor is ostobaság marad, ha a marxistákra többé-kevésbé helytállóan hivatkozol. Vörösék nem szerették Rómát. Na és? Manapság meg ellenzik a globalizmust. Kétlem, hogy emiatt globalizáció-párti lennél.

Hamisan azt az érzetet próbálod kelteni, hogy én elvből ellenzem fehérek európaiak fehér európaiakkal vívott harcait. Én SZABAD európaiakat írtam, nem fehéreket (bár tény, fehérek is voltak egyúttal). Ha pedig szépen elolvasod az eredeti hozzászólást, amire én is válaszoltam, talán rájössz, azért tettem így, mert abszurdnak találtam, hogy a 12345 fedőnevű látogató szerint a római legionáriusok "Európa katonai becsületének védői" voltak. Nem tudom elfogadni a rómaiak fehér és európai voltának olyan hangsúlyozását, ami azt hivatott érzékeltetni, hogy ez az identitás a katonáik vezérelvei közt szerepelt, mikor ugyanúgy nekimentek a keltának, ibérnek, pannonnak és illírnek, mint a kevésbé fehér (de még mindig europid!) közel-keleti és észak-afrikai népeknek. Ennyi.

A fent leírtak alapján magától értetődő, hogy nem ítélem el a Harmadik Birodalmat, csak mert fehér európaiak ellen hadakoztak. De a hasonlat semmiképp sem helytálló, mert a németek indokai meg sem közelítették a rómaiakéit. Nem birodalmi terjeszkedésről volt elsősorban szó, hanem a liberáldemokrácia és a marxizmus elleni harcról, ami létkérdés volt. Hogy honnan tudom, hogy a Római Birodalom idején nem léteztek hasonló indokok? Mégis mik?? Az athéni demokrácia veszélyes térhódítása, a tribalista germánok totális háborúra való készülődése, vagy az előmarxista kelta forradalmárok ténykedései? :D Vagy esetleg határviták olyan területek miatt, amelyekhez Rómának köze nem volt, amíg eredeti birtokosuktól el nem foglalta őket? Ugyan már. De mondjuk azért is tudni vélhetem, mert a római kor kivételesen jól dokumentált. Egyébként sem úgy kollektíve Róma hadviselését bíráltam, hanem a jogtalan hódoltatásait. Ennyit a nekem tulajdonított vállrándításról. Az ilyen feltételezgetéseid meg a jogtalanul számba adott cinikus kijelentéseid helyett inkább olvasd el figyelmesen, hogy mit írok, akkor talán nem hozakodsz elő ilyen ostoba hasonlatokkal.

"A gallok elég falsch példa, Galliában a római uralom nagyobb jólétet és biztonságot teremtett, mint amire a törzsi szétszakítottság valaha is képes volt." - Na, hát ennél a kijelentésednél már nem hagyhattam figyelmen kívül a tanácsodat, és kicsit jobban utánajártam a történteknek. Becslések szerint a gall háborúk során egymillió gall veszett oda, még egy millió vált rabszolgává, és elpusztult 800 város. Lehet, hogy ez túlzás, de az is durva, ha csak a harmada igaz. Ezek után mi is volt az a nagy jólét és biztonság? Az, hogy a gallok megkapták "ajándékba" a helytartót meg a római stílusú építészetet, némi adó és az idegen hatalom elismerése fejében? Igaz, a "mégis ki hívta a rómaiakat" kérdésemet megválaszolhatnád azzal, hogy az egymással harcban álló gall törzsfők egy része. De ők sem azért, hogy egész Gallia római uralom alá kerüljön! Én azért (még magyarként is) bánom, hogy kelta nyelvet az egykori gall területeken már csak Bretagne-ban beszélnek, meg hogy a sajátos gall kultúra szinte teljesen megsemmisült. Keltaként egyenesen fel is háborodnék mondjuk azon, hogy a "jó" Claudius császár végleg betiltotta a druidizmust. Nyilván az lett volna szerencsés a gallok számára, ha egy Árpádhoz hasonló törzsfő alatt egyesülni tudnak.

És itt ugorjunk is rögtön az újabb sértő és ostoba feltételezésedhez. Az összes magyar törzs minden tagja tisztában volt azzal, hogy a többi törzs testvér, hogy ők egy népet alkotnak, és hogy mindannyiuknak érdekükben áll egy közös vezető megválasztása. Nem mintha Árpád előtt nem lett volna egyébként. Hogy lehet párhuzamba állítani egy néptestvér vezető választását egy idegen (tehát szükségszerűen alávető) multikulti birodalomnak való behódolással?? Te engem nézel annyira hülyének, hogy ilyen ferde logika mentén ellenezném Árpád apánk fejedelemségét, vagy te magad vagy olyan ostoba, hogy ez szerinted jogos és megalapozott párhuzam?!

Akkor ugorjunk is vissza: "A római hódítás pedig sehol nem hozta a rómaiak kitelepülését..." - nem-e? Akkor nézz utána annak, hogy mit jelentett a colonia szó a római időkben.

"...Galliában gallok voltak a provincia vezetői, Germániában germánok, ahogy Pannoniában is az őslakosok közül került ki rendre a kormányzó..." - na, ez nekem új. Szóval a propraetorok és proconsulok nem Rómában kijelölt rómaiak voltak, hanem helyiek. Elképzelem, amint a rómaiak galliai gall helytartója szól a néphez, hogy "srácok, ha nem fizettek adót az idegen hatalomnak, mérges leszek!" Ugyan már! A provinciák vezetői mindig rómaiak voltak!

Szóval nem volt imperializmus, mi? Attól még, hogy maga a szó 16. századi eredetű, az alatta értett tevékenység évezredekkel ezelőtt is létezett, lévén, hogy adott volt mindaz, aminek eredményeképpen, ezzel az újkori fogalommal élve, imperializmusról lehet beszélni. "Imperialista mozgalomról" pedig még soha nem hallottam, úgyhogy hiába ironizálgatsz itt a hegypártiakkal és jakobinusokkal, megint nincs alapod, hogy párhuzamot vonj. Szánalmas próbálkozás...

Hiába próbálja bárki is bizonygatni, hogy a Harmadik Birodalom Rómának ilyen meg olyan közvetett örököse volt, mindenki számára nyilvánvaló, hogy a két birodalom teljesen más alapokon nyugodott. Egyébként meg mi ez a Harmadik Birodalomnak afféle "adu ászként" való használata? Mintha őket nem lehetne kritikával iletni, és minden, ami őket jellemezte, szükségszerűen jó kellene, hogy legyen... Tetszett nekik Róma? Attól még nekem nem kell, hogy tetszen.

A római-germán szembenállás - főleg a germán háborúk tükrében - mítosznál azért kicsit több volt. És még te javaslod nekem, hogy nézzek utána a dolgoknak?! Azért, mert voltak germánok a császári testőrségben (?), már nem is volt germán-római szembenállás?? Arminius pedig mit csinált, miután megfelelő képet kapott Róma működéséről? Hadba szállt ellenük. Ahogyan Atilla is tette.

Miért nekem mondod, hogy a rómaiakról nem "hollywoody szennyfilmekből" kellene tájékozódni? Melyik kijelentésemből vontad le ezt a következtetést, és melyik film hatását véled felfedezni?

A végére hagytad a kedvencemet: "megállapítod", hogy még ha el is ismerném mindazt, amit írtál, kifogásolnám, hogy nekünk magyaroknak semmi köze Rómához (?! - ha mást nem, Atilla azért csak volt valaki!), és EZÉRT "fújj Róma!", sőt: "fújj Waffen SS!" Gondolom, ezeket adnád még szívesen a számba: "pusztuljon minden, ami nem magyar!; nem léteznek nemzetiségtől független értékek és gondolatok!" Honnan veszed te magadnak a bátorságot, hogy ennyire ostobának tarts engem?! Ki a franc vagy te, hogy a szánalmas hasonlataiddal és a száz sebből vérző, alaptalan analógiáiddal gyanúsítgass engem beteges szűklátókörűséggel?!

Gratuláció!

Kedves ScythicValour!

Fogadd ezúton gratulációmat, jó "kis" hozzászólás lett. Arra viszont szeretném a figyelmed felhívni, hogy sokkal élvezetesebb lett volna - számomra - ,ha elmaradtak volna a bekezdések végéről a "piszkálódások" és személyeskedések. Rendben, lehet, hogy toppon vagy Rómából meg úgy globálisan az ókori történelemből, de - szerintem - akkor sem (!) engedhetnéd meg magadnak ezeket a kemény szavakat, ha maga Castiglione János, vagy Maróti Egon lennél. A hozzászólás vége, amolyan felfuvalkodottságot tükröz, amit alapvetően a fentebb írt dolgokat leszámítva, nem találhatóak meg soraidban.
Amennyiben javasolhatom, a jövőben, inkább csak szorítkozz a tudományosabb részre, mert az olvasókban szemében, ezek a kérdőre vonások visszás dolgokat kelthetnek személyeddel kapcsolatban. Ugyanis attól, hogy valaki még nem tudja flottul a római történelmet, még lehet igaz magyar!

Üdvözlettel: Kolovics István

Köszönet a tanácsért

Kedves István!

Számítottam rá, hogy az enyhén személyeskedő megjegyzések és az utolsó, kérdőre vonó mondatok némi visszatetszést váltanak majd ki, ez várható volt. Ennél jobban nem akartam visszafogni magam, ugyanis - ahogy Te is olvashattad - Anonymus88 teljesen alaptalanul és jogtalanul vádolt meg iszonyatos képtelenségekkel. Nem titkolom, nagyon sértőnek találtam, a "vállrándítós" és hollywoody szennyfilmes feltételezéseit (főleg, hogy ő javasolta nekem, hogy nézzek utána a dolgoknak, miközben ő szüntelenül ferdített), nem beszélve arról a feltételezéséről, hogy én olyan alapon ítélek meg dolgokat, hogy van-e közük a magyarsághoz.

Ez a mondata pedig: "Nyilván akkor azt sem értetted volna [...], hogy a szabad harcos törzsek hogy képesek egyetlen Árpád nevű "önkényúr" alá vetni magukat... Nemde?" az én felfogásom szerint túlment minden határon. Én egy idegen hatalomnak való behódolásról beszéltem (esetünkben mondjuk a Habsburgokra és Oszmánokra lehetne gondolni), nem pedig egy "Nemzetvezető" választásáról. Úgy gondolom, jogosan háborodtam föl azon, hogy ő ilyen párhuzamot vont, és feltételezett rólam ismételten valótlanságot. Nem tudom elfogadni a sértegető, cinikus hangnemet, főleg nem alaptalan feltételezésekkel vegyítve. Ettől függetlenül igazad van, türtőztetnem kellett volna magamat.

Egyébként pedig én sem vagyok az ókori - főleg római - történelem mestere, sajnos. :) De hangsúlyozom, nem azért háborodtam fel, mert Anonymus88-nak véleményem szerint hiányos a történelemtudása (ilyet nem is állítottam, nem tudom, milyen ismeretekkel rendelkezik), hanem a fent említett sértegetései miatt, vagy amiket én legalább is sértőnek találtam.

Üdv!

Úgy tudom, hogy Toroczkai

Úgy tudom, hogy Toroczkai László újra elnöke a HVIM-nek, nem pedig tiszteletbeli elnöke.

Külföldi felszólalók is lesznek?

 

-

Igen, Toroczkai valóban újra elnök, ezt azt hiszem Zagyva is megerősítette valamelyik Szent Korona Rádiós műsorban, minden bizonnyal a Hegylakókban hallottam ezt.

Lehet, hogy csak nekem nem tűnt fel eddig, de jól látom, hogy a PHM és a HVIM mostanában közelebb került egymáshoz? Gondolok itt arra, hogy például Németberta Péter résztvevője volt a Vallásóra c. műsorban az SZKR-en.

Jól látod. A két szervezet

Jól látod. A két szervezet egy-egy helyi szervezete között eddig is volt együttműködés, különböző túrák, rendezvények keretében. De most a két szervezet között egyetemlegesen "barátság" alakult ki.

Sőt, Szász Péter már régóta

Sőt, Szász Péter már régóta részvevője! :)

hvim

Bocsássatok meg, de nekem személy szerint nincsenek pozitív emlékeim a HVIM-ről. (Én tag voltam anno). Számos olyan dolog van ma körülöttük, amellyel nem tudok azonosulni - pl. Club 64. Vagy Toroczkai Laci tévéostromnál betöltött ellentmondásos szerepe, többek között.

A HVIM, mint mozgalom pedig legfeljebb lehet előszoba a hungarista gondolkodás felé, de több semmiképpen sem.

Ugyanis nincs a mozgalomnak egységes ideológiája. Nem koherens!

Elnézést azoktól, akiket ezzel megbántok, de én magam is úgy vélem, hogy egy hungaristának semmi keresnivalója a HVIM-ben. Persze ez magánvéleményem, és ettől még a HVIm is gondolhatja a Kitörés Napáról, hogy arról illik megemlékezni. Ez egy erkölcsi "beugró" a valóban nemzeti erők közé, ez tény. De ttől még nem felejtem el pl. a Club 64 diszkót, meg efféléket.

Kitartás! Dicsőség a hősöknek!

Ezekről a kérdésekről lehet

Ezekről a kérdésekről lehet beszélni, azonban a Becsület Napja megemlékezés nem az az alkalom. Tisztában van mindkét szervezet a másik álláspontjával. A Kitörés Hőseire való megemlékezés nem az a szituáció, amikor azokat a dolgokat kell feszegetnünk, hogy mik választanak el minket egymástól.

HVIM

Arról már nem is beszélve, hogy ha semmi nem választana el egymástól, akkor nyilván egy szervezet lennénk. :) Ha más szervezetekkel akarunk bajtársi kapcsolatot kialakítani, akkor el kell fogadnunk, hogy bizonyos kérdésekben - ami még a tűréshatárunkon belül van persze - különböznek tőlünk, és esetleg nemzeti elkötelezettségük mellett, mégsem az egyetlen üdvözítő útként tekintenek a Hungarizmusra. (Az elutasítás, "elhatárolódás" természetesen nem ide tartozik.) Ezeket a különbözőségeket újra és újra fölhánytorgatni, nem túl bölcs magatartás.

Még egyszer

Kedves testvéreim.

Mindezt csak azért írtam, mert majdhogynem hozsanna történt a HVIM megemlítésekor. Én máshogy látom mindezt, de ez magánvéleményem. Nem is hozakodtam volna elő vele, ha nem olvasom a fentieket.

/<<De most a két szervezet között egyetemlegesen "barátság" alakult ki.>>/

Magam is írtam, ha figyelmesen olvastátok hozzászólásomat, hogy a Becsület/Kitörés Napjára megemlékezni minden szervezetnek joga és kötelessége. Természetesen az egység és a közös fellépés fontos dolog és nagyszerű látni, hogy a HVIM-hez hasonló ifjúsági mozgalmak is tisztelegni akarnak a Hősök emléke előtt.

Levente: az elhatárolás nem egyenlő az elhatárolódással. Felhánytorgatásnak pedig a fentieket nem nevezném.

Ha bántóan fogalmaztam, úgy elnézést kérek minden hungarista testvéremtől.

 

Hogymi?

Levente: az elhatárolás nem egyenlő az elhatárolódással. Mostmivan?

Ami pedig azt illeti, hogy mi meríti ki a "felhánytorgatás" fogalmát; az én értelmezésében nem csak a fentiek, hanem a "lentiek" is, tehát: ide sorolom az - "én örülök neki, és alapjában nem ellenzem, DE..." - jellegű megnyilvánulásokat is. De ez persze csak az én magánvéleményem.

elhatárolás

Elhatárolni valamit: kijelölni a határokat, tól-ig, a-tól z-ig, például. Vagy jelen esetünkben megállapítani, hogy bizonyos szervezet nem hungarista meggyőződésű, míg a másik igen.

Elhatárolódni: valakitől, vagy valamitől, jellemzően külső nyomásra, kijelenteni, hogy semmiféle szellemi-erkölcsi közösséget nem vállal azzal a társulattal, melytől az elhatárolódás történt.

Szerintem ez a kettő nem ugyanaz. Az elsőt fenntartom, a másodikra nem vagyok hajlandó.

 

?

Még mindig nem értem mit akarsz ezzel, de szerintem hagyjuk is.

a lényeg

Szerintem is, mert a lényeg közben elsikkadni látszik: DICSŐSÉG BUDAPEST HŐS VÉDŐINEK!

Hálás szívvel emlékezünk a Waffen SS tagjaira és a hungaristákra, akik a vörös bolsevik árral szemben hazánkat védték a legnehezebb, embert próbáló időkben.

Nem felejtünk titeket, HŐSÖK!

Nem kötözködni akarok, de nem

Nem kötözködni akarok, de nem csak a Waffen SS-re és a hungaristákra kell emlékezni (utóbbi harccsoportok 1500-2000 főt tettek csak ki), hanem a Magyar Királyi Honvédségre, a különböző rendőr- és csendőr-alakulatokra, önkéntes rohamzászlóaljakra, szabadcsapatokra is! 

A HVIM-ről meg annyit, hogy Toroczkai szerintem is "érdekes" személyiség, de az egyszerű HVIM tagokkal szerintem nincsenek különös gondok, jólelkű magyar emberek, az egy dolog, hogy még nem látnak át mindent, na de mindenki fejlődik élete során, nem? :) Egyébként ugyan ezt gondolom a Magyarok Szövetsége és a Jobbik egyszerű tagjairól is, hogy jóakaratú emberek, csak épp MÉG hisznek valamiben, de idő kérdése, hogy belássák azt, hogy az az út nem vzet sehová.

 

Kitartás!

 

http://www.youtube.com/watch?

egyre jobban

Egyre  inkabb  en  is ezt   gondolom h   a HVIM gyengecske a jobbikkal egyutt bar ketsegtelen vannak nagyon elkotelezett tagjai        es minden tiszteletem az ovek.  a nyers   ,tiszta hungarizmus kompromiszumok nelkul az egytelen jarhato ut  mert  egyebeknt egy teljen elciganyosodott,  zsido fovarossal biro "magyarorszag" fele rohanunk. El  sem  hiszitek milyen merteku  a  cigany  magyar vegyeshazassagok merteke  kishazankban. Persze a mediabol is ez dol h ez igy van rendjen, hiszen a ven kommunista harrach peter (keresztenydemokrata) szerint is a romaintegracio a legfontosabb hazankban.  Vagy pl. valovilag musor ahol a lakok fele cigany (a kreten proliknak elektromos szoszek). Mindegy ki kivel fog ossze a nemzeti oldalon csak vegre legyen osszefogas.mert  " ha beket akarsz, keszulj a haborura ",                      

Ott leszünk...

2011. február 12-én ott leszünk!

kérdés

Kitörés túráról van valami információ?

Kitörés túra

A Hungária Skins szervezi, nem látjuk értelmét külön túrának. Részletek: http://becsuletnapja.hu/hu/megemlekezesek/37-civilek/52-kitoeres-emlektu...

Ahogy anyám mesélte

Hűvösvölgyi út-Akadémia megálló. A csatornából kimenekülő német katonákat az oroszok géppuska tűzzel fogadták. Lekaszaboltak szinte mindenkit. A túlélőket összegyűjtötték, és elhajtották őket. Állítólag a Libegő felé, ott voltak üres telkek. Ott gödrökbe lövöldözték Őket. A rengeteg holtest eltakarításához kirángatták a lakosság férfi tagjait-dédnagyapámat-akik taligával gyűjtögették a halottakat. Csupa szemüveges szőke húszéves kölyökkatonák voltak...

Én aki SZÁNDÉKOSAN vegyes házasságból születtem az átkosban, elnézést kérek Tőletek, hogy ezt megoszthattam Veletek."Egyre jobban" érzem magam így is ebben az országban. És nem is tudom kitől örököltem ezt a "balsorsot aki régen tép"...

Ott leszünk!!!!

Ott leszünk!!!!

hol marad az NPD?

Nagyon jó látni, hogy végre kezdenek a hazai szervezetek közeledni egymás felé, de számomra mindig mérvadó volt, hogy a német NPD melyik megemlékezésen jelenik meg. Sajnos, ezt most a NFP rendezvényén láttam. Ennek ellenére nem az övükére fogok elmenni, mivel nem szimpatikus a hozzáállásuk, de az NPD jelenlétét hiányolom.

NPD

Az NFP és az NPD néhány prominens tagját sok éves személyes ismeretség, barátság, és egy hosszú múltra visszatekintő együttműködés fűzi egymáshoz. Függetlenül attól, hogy a német bajtársak részvételének nyilván mindenki örülne, gondolom nem lenne túl bölcs dolog a PHM részéről, ha ezt a vonalat különösebben erőltetné. Az eredmény valószínűleg elmaradna, de sikerülne mindenkit kínos helyzetbe hozni. Az németeknek kellemetlen lenne hogy belerángatják őket a magyarországi szervezetek "rivalizálásába", amihez egyrészt semmi közük, nem is tudnak róla semmit, de valószínűleg nem is érdekli őket. Az NFP vélhetően saját szervezete elleni alattomos támadásként értékelné a közeledést. A PHM pedig, minden jó szándék ellenére, de végül mégis csak minden tényleges eredmény nélkül ott állna egy kínos és kellemetlen szituációban, a "vádló tekintetek" kereszttüzében.
Tehát, ha politikai érzékem nem csal, akkor szerintem egyelőre nemigen várható NPD - PHM közeledés. :)

NPD

Valóban nem csal... :-)
Az NPD-vel valóban nem kerestünk kapcsolatot, ahogy más külföldi szervezettel sem. Mi elsősorban a magyar szervezetek közti beszélőviszony helyreállításában, egymás tevékenységének kölcsönös elismerésében és lehetőség szerinti támogatásában látunk fantáziát. Ez okból kifolyólag a jövőre nézve szeretnénk elkerülni a kettős szervezést (bár az időpontok idén is egyeztetve lettek az NFP-vel) és elejét venni az elmúlt években felmerült félreértések nyomán kialakult nyilvános pengeváltásoknak (bármilyen visszafogott hangnemben, "virágnyelven" is zajlottak azok). Annál is inkább mert az NS-Frontnak már nem tagja az a szervezet, amelyik 2009-ben a Hősök terén minősíthetetlen hozzáállást tanúsított a közös rendezvénnyel kapcsolatban ("hát ti meg mi a kurva anyátokat kerestek itt?" - és hasonlók), nem éppen bajtársi lelkületről téve bizonyságot. A maradék NS-Front szervezetek - noha ideológiailag nem hozhatók közös nevezőre a PHM-el - ellen nincs kifogásunk, nem keresztezik az érdekeinket, nem viseltetnek velünk szemben ellenségesen, velük sohasem volt komolyabb vitánk. Örömmel hallottam, hogy a BHH is kezdi "szűrni" a koncertlátogatókat (jegyrendelésénél előre regisztrálni kell), ezzel az általunk szorgalmazott irányba tettek egy óvatos lépést. A Hungária Skins pedig mindig egyfajta elit szervezet volt a skinheadek között, rájuk ha nagyon akarnánk sem tudnánk rosszat mondani, idén is az ő kitörés emléktúrájukon való részvételre bujtogatjuk a tagságot, ahogy a nyaranta rendezett sport-táborukat is csak ajánlani tudjuk mindenkinek. A Véres Kard (a 3. szervezet az NS-Frontban) ugyan fényévekre van tőlünk ideológiailag (pogányság, kereszténység-ellenesség), viszont nem tényező (regionális csoportosulásról van szó, ami főleg Békés megyére korlátozódik). Az NFP előd-szervezetével (NAP) volt közös rendezvényünk, vezetőikkel szintén jó a személyes viszony. Fentiekből kifolyólag elképzelhetőnek tartom, hogy 2012-ben közösen emlékezünk a kitörésre.
Az NS-Frontba nem áll szándékunkba visszalépni, ugyanis ellenzünk minden erőltetett, kényszeresen összeterelt ernyőszervezetet, mert tapasztalatunk szerint nem szabad egy akolba terelni, ami nem tartozik szervesen össze. Viszont, ahogy a HVIM-el és a Betyársereggel, úgy az NS-Fronttal és az NFP-vel is el tudunk képzelni lazább együttműködést, közös rendezvényeket, előadásokat, túrákat, táborokat, egymás szuverenitásának és véleményének tiszteletben tartása mellett (az MNA-PHM megállapodásban többek közt éppen ez nem működött, de mindenki leszűrte a leszűrni valókat).

Szégyen, hogy a magyar

Szégyen, hogy a magyar hősökre nem állami szinten emlékeznek, sőt még üldözik is azokat, akik megemlékeznek róluk. Szégyen.

Zalából is

Ott leszünk mindenképp!!!

Sopronból is

Én ott leszek mindenképp!Kitartás Magyarország a Magyaroké!

2011-es Becsület Napja megemlékezések

12-én túra lesz?

Idézek

9 hozzászólóval feljebb:
Kitörés túra
2011. 01. 14. péntek. - 00:07 — Domokos Endre János
A Hungária Skins szervezi, nem látjuk értelmét külön túrának. Részletek: http://becsuletnapja.hu/hu/megemlekezesek/37-civilek/52-kitoeres-emlektu...

:(

Kedves "néhány" kommentelő társam!

Tegnap voltam szűlői értekezleten,komoly témára hívtak. Kisiskolások érdekeit kellett volna megtárgyalni. Szokásszerint mindenről volt szó(tanárok erényeiről,ki mennyit,hogyan csinál, vitás ügyeikről,aminek semmiköze a kisgyerekek érdekeihez)csak arról nem esett szó,amiért odahívtak bennünket. Felháborító!

Úraim! Hölgyeim!

Mi ez itt? Itt is a vita megy,egymás túlszárnyalása írigység,önmaguk éltetése,ki jobb a másiknál stb, csak arról nincs szó,ami a lényeg lenne. Szervezetek egymás hegyén hátán, arra jók,hogy vitázzanak ki a jobb.....Szavak tettek nélkül,ha van néhány ember,aki tenni is szeretne,az elnyomatik. Világszerte ez a baj,emberi uralmak mindenhol csődöt mondanak, kudarc az összes, mert csak tökéletes uralom tehet rendet, és ez a jog "Istené" lesz, hamarosan visszaveszi a jogos uralkodást. Majd akkor igazságos vezetés lesz,béke és elégedettség,amit megígért Isten.....

Isteni Rend

Ha ennek megvalósításában mi egy egyszerű eszköz leszünk Isten kezében, az nekünk tökéletesen megfelel.
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy így lesz, de nem tudhatjuk. Mint, ahogy ön sem.

vállalom magam

A hősökre emlékezünk akik nem futamodtak meg a géppuska pergőtüzétől, az ágyúk és gránátok tankok túlerejétől a VÖRÖS FENEVAD rohamától, életüket áldozva a hazáért.
Mi kire hasonlítunk ..?akik egy kis könnygáztól megijedünk vagy talán egy kis előállítástól,netán meghurcolástól...? hol a bátorság..? hol a kitartás..?
Mert ..ÉN..! nem fogok meghátrálni semmiképp..! semmilyen rendőri hatalom elöl ..!
MERT ..ÉN ..KITARTOK..!
( aki az ellenség szabályai szerint játszik az ...mindig...veszít..!)

Likud-mentes _szabad_

Likud-mentes _szabad_ Magyarországot!

Bajtársak!Egy nagyon fontos

Bajtársak!

Egy nagyon fontos dolgot nem szabad szem elől téveszteni. A Becsület Napja soha nem marad el!
Nem ez volt az első év, hogy a regnáló nemzetellenes hatalom megakadályozta egy nagyszabású és méltó budapesti megemlékezés szervezését. Valószínűleg nem ez volt az utolsó ilyen alkalom. De ettől a sajnálatos részlettől eltekintve, a Becsület Napja minden évben eljön. A Hősök emlékezete örökké köztünk fog élni. A megemlékezés nem rólunk, nem a huzsonegyedik század emberéről szól. Ezekben a napokban azokra emlékezünk, akik életüket és vérüket áldozták Magyarországért és ezen keresztül Európáért. Emlékezünk a Magyar Királyi Honvédség katonáira, a Waffen-SS magyarországi különítményeire, a Hungarista Mozgalom tagjaira, az egyetemistákra, a csendőrökre, a rohamzászlóaljakra és sokezer polgári lakosra, akik fegyvert fogtak a Vörös Horda ellen. 1944. augusztusától 1945. áprilisáig Magyarország még egyszer bizonyította a tatárok és a törökök után, hogy mi vagyunk Európa és a kereszténység véres védőbástyája. Katonáink becsülettel és hűséggel küzdöttek. Ezért ez az időszak az ő becsületük napja, amely mindannyiunk lelkében ott él. Azzal, hogy elszánt bajtársaink szervezik a rendezvényt, azzal, hogy mi mind készülümk rá, várjuk azt, hogy ott legyünk, már a Hősök emléke előtt tisztelgünk. Felejteni nem szabad, ez a legfontosabb. Az igazság a miénk, ezért hiszem, hogy lesz még olyan, hogy méltóképpen emlékezhessünk Budapesten és lesz még olyan, hogy a 298-as parcella hősi halottait a Hősök terén ravatalozzák föl újra, majd temetik el őket emberhez méltó módon.

Isten nyugosztalja a Hősöket!
Isten tartsa meg jó egészségben a még élő veteránokat!
Isten óvja Magyarországot!
Kitartás!

Rövid kitörés túra

Ha valakinek nem derogál annyira, erre a Jobbikos rendezvényre is el lehet menni. :)

http://obuda.jobbik.hu/sites/default/files/Kitores_tura.jpg

Rohadt komcsik

Rohadt komcsik

Emlékezés

Balatonbogláron már égnek a gyertyák.

Új hozzászólás

CAPTCHA
A kérdés azt vizsgálja, hogy valós látogató, vagy robot szeretné az űrlapot beküldeni.
Kép CAPTCHA
A kis- és nagybetűket a rendszer nem különbözteti meg.